Ανακοίνωσε τα φιλικά που θα δώσει στην Κύπρο η ομάδα μας ενόψει της συνέχειας της προετοιμασίας.
2 Αυγούστου με Εθνικό στο Δασάκι
6 Αυγούστου, 19:30, με Ομόνοια 29Μ στην Περιστερώνα
Από τις 9 μέχρι τις 11 Αυγούστου τουρνουά προσφυγιάς που θα πραγματοποιηθεί στο Αντώνης Παπαδόπουλος με τη συμμετοχή του Εθνικού Άχνας, του ΑΣΙΛ, της ΠΑΕΕΚ, του Διγενή Ακρίτα Μόρφου και του ΑΠΟΕΛ.
13 Αυγούστου με Ολυμπιακό στο “Αντώνης Παπαδόπουλος”.
16 Αυγούστου θα έχουμε δύο φιλικά. Το ένα με τον Σπάρτακο Κιτίου στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” και αργότερα την ίδια μέρα με τον Ακρίτα Χλώρακας επίσης στο “Αντώνης Παπαδόπουλος”.