Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΜε το πανό στο οποίο αναγράφεται το μήνυμα: “Κανένας δεν ξεχνά, τίποτα δεν ξεχνιέται”, μπήκαν στο γήπεδο οι παίκτες της ομάδας μας και της Λάρισας, για το σημερινό φιλικό.
Η ομάδα μας ξεκίνησε τον αγώνα με τους:
Ρόγκιτς, Τάντι, Φουρτάδο, Σετίν, Κίςς, Κίκο, Αρτυματάς, Θεοδώρου, Ραμίρες, Ροντρίγκες, Βούκιτς
