Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppΔιαβάστε πιο κάτω τις δηλώσεις που έδωσε ο Χοακίν Γκόμεθ, στη συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα της ομάδας μας με 2-1 στην 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος απέναντι στον Ολυμπιακό Λευκωσίας στο ΓΣΠ.
Οι δηλώσεις:
Είμαι απογοητευμένος με τη σημερινή εικόνα και το αποτέλεσμα. Δεν αξίζουν οι φίλαθλοι μας τέτοιες εμφανίσεις. Αξίζουν κάτι περισσότερο. Προσπαθήσαμε να έχουμε συνοχή αλλά δεν πήραμε το αποτέλεσμα και ζητώ συγγνώμη.