Τα προβλήματα που ταλανίζουν την ομάδα μας, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, δεν είναι αγωνιστικά. Δυστυχώς το αγωνιστικό, αυτή τη στιγμή, είναι το τελευταίο θέμα που πρέπει να λύσει ο Σύλλογος μας για να εκπέμπει υγεία σε όλα τα επίπεδα. Όσο πιο νωρίς το κατανοήσουμε, τόσο πιο νωρίς αυτός ο Σύλλογος θα μεγαλουργήσει ξανά, γιατί να είστε σίγουροι ότι αυτό θα κάνει.
Προέχει η επιβίωση, η σωτηρία του πιο Ιστορικού Συλλόγου που γέννησε αυτός ο τόπος. Και πάλι ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ο κόσμος, παρά την πικρία του για την εικόνα που βγάζει η ομάδα στο γήπεδο, ΠΡΕΠΕΙ να κάνει υπομονή και με τη βοήθεια του να σώσει τον Σύλλογο. Από τον βιομήχανο που θα αγοράσει ομόλογο, μέχρι τον στρατιώτη ή τον συνταξιούχο που θα δώσει ακόμη ένα 50ευρω από το υστέρημά του, όχι για τον Γκερέρο, τον Περέα ή όποιον άλλον βρίσκεται στη μακρά λίστα με τους διακανονισμούς αλλά για να μπορούμε όλοι να πούμε ότι κάναμε το καθήκον μας για να σωθεί η Ανόρθωσις.
Όσο για όλους αυτούς που έσπρωξαν την Ανόρθωση μέσα στον γκρεμό, και τώρα να προσπαθεί ο κόσμος να τη βγάλει από μέσα, να ξέρουν ότι η μοίρα, τους την έχει στημένη, είτε με τον καλό τρόπο είτε με τον κακό.
Ἄτη, Ὕβρις, Νέμεσις, Τίσις, ἡ ἴδια πάντα ἱστορία…
Δεν υπάρχει χώρος για μιζέρια και κόντρες. Δεν υπάρχουν «μεριές». Υπάρχει μόνο η Ανόρθωσις και το χρέος μας να τη σηκώσουμε ξανά. Είμαστε στρατιώτες της ίδιας Ιδέας. Όλοι μαζί, δίπλα δίπλα σαν ένα, θα κρατήσουμε ζωντανή την Ανόρθωση.
Είμαστε η Ανόρθωσις και θα τα καταφέρουμε!
https://denlygisame.com/