Η χθεσινή ισοπαλία (1-1) της ομάδας μας απέναντι στην ΑΕΚ είχε για αρνητικό πρωταγωνιστή τον διαιτητή Παναγιώτη Χατζηγεωργίου. Ο διαιτητής του αγώνα αποδείχθηκε κατώτερος των περιστάσεων, με αποφάσεις που δεν αρμόζουν ούτε σε φιλικά, πόσο μάλλον σε παιχνίδια της Α’ Κατηγορίας.
Σε δύο περιπτώσεις υπέδειξε φάουλ ανάποδα, με τους συνεργάτες του μέσω ενδοεπικοινωνίας να τον διορθώνουν. Εικόνες που δείχνουν ξεκάθαρα την αδυναμία του να διαχειριστεί παιχνίδια τέτοιας έντασης και δυσκολίας.
Και δεν ήταν μόνο αυτά. Καθ’ όλη τη διάρκεια του 90λέπτου, καταλόγισε φάουλ που κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει από πού προέκυψαν, κόβοντας τον ρυθμό και δημιουργώντας νεύρα στους ποδοσφαιριστές μας.
Ο Χατζηγεωργίου έδειξε ότι δεν μπορεί να σταθεί σε αυτό το επίπεδο. Διαιτησίες τέτοιου επιπέδου είναι απαράδεκτες και σίγουρα η Ανόρθωσις δεν μπορεί να πληρώνει κάθε φορά τα λάθη και την ανικανότητα της Κυπριακής Διαιτησίας.