Τιμούρ: “Δεν έχουμε το δικαίωμα κανένας από εμάς να αφήσουμε την ομάδα σε αυτή την κατάσταση”

timour-den-echoume-to-dikaioma-kanenas-apo-emas-na-afisoume-tin-omada-se-afti-tin-katastasi Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Διαβάστε πιο κάτω τις δηλώσεις του προπονητή της ομάδας μας Τιμούρ Κετσπάγια, μετά τη βαριά ήττα από την Ομόνοια με 5-0.

Είναι δύσκολο να μιλήσει κάποιος μετά από τέτοιο παιχνίδι και τέτοιο αποτέλεσμα. Αλλά αυτά που θέλω να πω, που έχουμε καταντήσει την ομάδα, μία μεγάλη ομάδα όπως είναι η Ανόρθωσις να είναι σε αυτή την κατάσταση αγωνιστικά και οικονομικά.

Δεν είναι νέο για μένα πριν έρθω είχα μιλήσει με τους ανθρώπους. Ως ένας από τους ανθρώπους της Ανόρθωσης, που έχω περάσει πάρα πολλά με αυτή την ομάδα, θα είμαι εδώ όσο με χρειάζεται η ομάδα. Για να πετύχουμε αυτό που πριν λίγα χρόνια αν το έλεγε κάποιος δε θα πίστευε κανένας, δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Η ομάδα θα παλέψει για να επιβιώσει στην πρώτη κατηγορία.

Ο μόνος που δε φταίει σε αυτή την κατάσταση είναι ο κόσμος, παρόλο που σήμερα χάσαμε 5-0 φώναξε ΑΝΟΡΘΩΣΗ, φώναξε ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ. Θέλω να καταλάβουν και οι ποδοσφαιριστές πως αυτή η ομάδα δεν είναι μόνο μία ποδοσφαιρική ομάδα. Δεν έχουμε το δικαίωμα κανένας από εμάς να αφήσουμε την ομάδα σε αυτή την κατάσταση. Πιστεύω με τη στήριξη του κόσμου αυτή η ομάδα πάλι θα γίνει πρωταγωνίστρια στο πρωτάθλημα.

Ακόμα μία φορά λέω ευχαριστώ στον κόσμο και πιστεύω ότι θα στηρίξει και στη συνέχεια την ομάδα όπως την έχει στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια.

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους