Τιμούρ: “Ξέρω την Ανόρθωση 31 χρόνια, δεν έχω ξαναδεί τέτοια κατάσταση”

timour-xero-tin-anorthosi-31-chronia-den-echo-xanadei-tetoia-katastasi Ακολουθήστε Τα νέα του Φοίνικα και στο WhatsAppWhatsApp

Διαβάστε πιο κάτω τις δηλώσεις του προπονητή της ομάδας μας, Τιμούρ Κετσπάγια, μετά την ήττα από τον Εθνικό στο Δασάκι:

Συγχαρητήρια στον Εθνικό, άξιζε τη νίκη, η καλύτερη ομάδα κέρδισε το παιχνίδι. Αυτό που μας μένει είναι να προχωρήσουμε, βλέπουμε σε τι δύσκολη κατάσταση είναι η ομάδα. Ξέρω την Ανόρθωση 31 χρόνια, δεν έχω ξαναδεί τέτοια κατάσταση. Δεν θέλουμε να ασχοληθούμε με τα πράγματα που μας έφεραν εδώ. Αυτό που μας μένει είναι να σκύψουμε τα κεφάλια μας και να προσπαθήσουμε να βγάλουμε από την δύσκολη θέση την ομάδα. Ήρθε ο κόσμος για να μας υποστηρίξει και να μας βοηθήσει, αλλα δυστυχώς εμείς δεν ήμασταν σε θέση να κερδίσουμε. Τους ευχαριστούμε και αν θέλουμε να πετύχουμε τους στόχους μας, τους θέλουμε κοντά μας, και μέσα και έξω.

Για το ότι δεν μπόρεσε να αντιδράσει μετά τα γκολ που δέχθηκε: Ο Εθνικός ήταν καλύτερος. Εμείς δεν ήμασταν καλοί. Ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο πάθος και προσπάθεια, χρειάζεται και κάποια άλλα πράγματα που είναι σημαντικά και εμείς δεν τα είχαμε.

Copyrights foinikasnews.com 2021-2026, All Rights Reserved.
Foinikas Quiz - Παίξε και μάζεψε πόντους