Τέλος το παιχνίδι στο Παπαδόπουλος 2-3 ο Άρης
-67′ Γκολ για τον Άρη και 2-3 μετά από εκτέλεση φάουλ ο Κακόριν έκανε το γύρισμα και η μπάλα μπήκε στο τέρμα μετά που κόντραρε στους αμυντικούς της ομάδας μας
-64′ ΓΚΟΟΟΟΟΟΛ με τον Τζούλιου μετά από κάθετη του Γκασάμα, ο νεαρός πέρασε και τον Άλβες και έκανε το 2-2
-47′ Κόρνερ για την ομάδα μας από δεξιά με τον Τεχέρα στην εκτέλεση, πέρασε ανεκμετάλλευτο
Ο Χαραλάμπους έμεινε στα αποδυτήρια τη θέση του πήρε ο Τζούλιου.
Τέλος ημιχρόνου
-41′ ΓΚΟΟΟΟΟΛ για την ομάδα μας με πάσα του Χαραλάμπους από το ύψος της τελικής γραμμής και τον Τσίκο κάτω από τα δοκάρια να κάνει το 1-2.
-26′ Αναγκαστική αλλαγή για την ομάδα μας. Έξω ο Καστέλ μέσα ο Γκασάμα
-23′ Πολύ καλή προϋπόθεση από αριστερά για την ομάδα μας με τον Γκαρσία να μπαίνει εντός περιοχής αλλά η συρτή του σέντρα κατέληξε στον Άλβες
-18′ Κίτρινη σε Τσίκο και Γκομίς για διαπληκτισμό μετά από κτύπημα του δεύτερου στο πρόσωπο του Χαραλάμπους
-14′ Ευκαιρία για την ομάδα μας αλλά ο Χαραλάμπους αστόχησε
-13′ 0-2 για τον Άρη μετά από λάθος του Κάργα ο Μαγιαμπέλα βρέθηκε τετ-α-τετ με τον Μιχαήλ και έκανε τα τέρματα της ομάδας του δύο
-11′ Τεράστια ευκαιρία για την ομάδα μας για να ισοφάριση με τον Φερέιρα να βγάζει σέντρα από δεξιά με τον Καστέλ να κάνει απευθείας το σούτ αλλά η μπάλα να πηγαίνει λίγο πάνω από την εστία του Άλβες
-8′ 0-1 για τον Άρη με διπλή προσπάθεια από τους παίχτες της ομάδας της Λεμεσού και τον Γκομίς να σκοράρει
-5′ Δεύτερο κόρνερ για την ομάδα μας από δεξιά αυτή τη φορά πέρασε ανεκμετάλλευτο
-3′ Πρώτο κόρνερ για την ομάδα μας από αριστερά με τον Τεχέρα
-1′ Ξεκίνησε το παιχνίδι στο Α.Παπαδόπουλος, στην σέντρα ήταν η ομάδα μας
Πιο κάτω οι ενδεκάδες και οι αποστολές των δύο ομάδων:
Ανόρθωσις Αμμοχώστου:
Μιχαήλ, Ουαγκέ, Κάργας, Φερέρ, Γκαρσία, Χαραλάμπους, Τεχέρα, Ιωάννου, Φερέιρα, Τσίκο και Καστέλ
Στον πάγκο έμειναν οι:
Κεραυνός, Πισιάς, Αντωνίου, Κορέια, Κορρέα, Μαρμούκ, Τιουνέ, Παρούτης, Τζούλιου, Μουσοντά και Γκασάμα
Άρης Λεμεσού:
Άλβες, Μουσούντα, Μποακί, Μπέγκστον, Γκομίς, Γιαγκό, Μαγιαμπέλα, Στρούτσκι, Σζόκε, Ουρόσεβιτς και Μπαμπίκα
Στον πάγκο έμειναν οι:
Σοφρονίου, Ζάντρο, Μπράουν, Κοκόριν, Σπόλιαριτς, Στεπίνσκι, Δημητρίου, Σανέ, Νίκολιτς, Μπρόσον, Μοντνόρ και Σιουμάνσκι
– Ξεκινάει σήμερα στις 19:00 στο “Αντώνης Παπαδόπουλος” το παιχνίδι της ομάδας μας απέναντι στον Άρη Λεμεσού στα πλαίσια της 7ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.